Administrator

Administrator

Θεατρική παράσταση «Η Αυγή και ο Ανθός»

 

Θεατρική παράσταση

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ και της  Β΄ τάξης Γυμνασίου του σχολείου μας είχαν τη χαρά να παρακολουθήσουν την ομάδα Hippo στην παρουσίαση του θεατρικού έργου για παιδιά του Θωμά Βελισσάρη  με τίτλο «Η Αυγή και ο Ανθός», την Πέμπτη 15/03/2018. Το κείμενο βασίζεται σε ελληνικά λαϊκά παραμύθια και παραλογές, ενώ η κεντρική του ιδέα είναι εμπνευσμένη από τον Λάμπρο του Διονύσιου Σολωμού.

Η παράσταση δομημένη  με επίκεντρο το σώμα και τη φωνή των ηθοποιών, με ζωντανή μουσική, γρήγορο ρυθμό, άφθονο χιούμορ, καταιγιστική δράση και στιγμές έντονης συγκίνησης πρόσφερε όχι μόνο ένα πληθωρικό ψυχαγωγικό θέαμα, αλλά κυρίως  ένα πλαίσιο ευαισθητοποίησης των μαθητών σε θέματα όπως η προσωπική ελευθερία και η συλλογική ευθύνη,  η κοινωνική δικαιοσύνη και η δύναμη της αλληλεγγύης.

Η ομάδα HIPPO ιδρύθηκε το 2009 από τους Φώτη Δούσο και Αλέξανδρο Ράπτη. Δραστηριοποιείται στο χώρο του παιδικού θεάτρου και του Εκπαιδευτικού Δράματος. Έχει παρουσιάσει δουλειές της στην  Ελλάδα και στο εξωτερικό (Ευρώπη, Η.Π.Α), σε δημόσια και ιδιωτικά σχολεία, σε θεατρικούς χώρους, σε φεστιβάλ και σε Πανεπιστήμια.

Το σχολείο μας, έχοντας την πεποίθηση ότι το θέατρο ενισχύει την αυτοέκφραση, δίνει φωνή στο συναίσθηµα και πλουτίζει το άτομο σε εµπειρίες και αυτοπεποίθηση, επιδιώκει με επιλογές, όπως η προαναφερθείσα, αλλά και με τη διοργάνωση προσεκτικά σχεδιασμένων εκπαιδευτικών επισκέψεων και πολιτιστικών δράσεων, να προσφέρει ποικίλα ερεθίσματα στη μαθητική κοινότητα, ώστε να προάγει τη βιωματική πρόσληψη της γνώσης από τους µαθητές, την ανάπτυξη της πολλαπλής νοημοσύνης, την ενθάρρυνση της έκφρασης και την ομαλή κοινωνικοποίησή τους.

 

                                                                                                                                                                                                                                        Χρύσα Παπαθωμά

Φιλόλογος

                                                                                                                                                                                                                      

Subscribe to this RSS feed